آرایشی و زیبایی, پوست

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی را می شناسید ؟ معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند با مواردی همچون منافذ پوست باز، لیز خوردن دست روی پوست، گونه های چرب و برق پوست صورت به خاطر چربی مواجه اند. اگر شما هم پوست چرب دارید برای کنترل چربی پوستتان در طول روز کرم پودرهایی طراحی شده اند که به شما برای حل مشکلات پوست چرب کمک می کنند. در این مقاله 10 مدل از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی معرفی شده است :

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی

از جمله بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب و جوش دار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کرم پودر کالیستا سری کامفورت

کرم پودر کالیستا سری کامفورت یک محصول اقتصادی و با کیفیت است. این کرم پودر یک انتخاب مناسب برای کسانی است که دارای پوست چرب و جوش دار هستند. این کرم پودر از برند کالیستا به گونه ای طراحی شده که از پس زدن چربی پوست جلوگیری می نماید و ظاهری یکدست را ایجاد می کند. طراحی پمپی و تیوپی این کرم پودر سبب شده تا شما بتوانید بسته به نیاز خود بهترین کرم پودر را انتخاب نمایید.

کرم پودر کامفورت کالیستا

برای خرید کرم پودر کالیستا سری کامفورت کلیک کنید.

کرم پودر نوت سری مات کننده

برخی افراد برای کنترل چربی پوست خود مجبور هستند تا از پرایمر استفاده کنند. اگر شما نیز جزو این افراد هستند؛ کرم پودر نوت سری مات کننده یک انتخاب مناسب برای شما است. ترکیبات بی نظیر این کرم پودر سبب جلوگیری از تحریک غدد چربی می شود و به تمیز ماندن پوست صورت شما کمک می کند. برند نوت در ترکیبات این کرم پودر از عصاره اسپیره، روغن سدر و ویتامنیهای مختلف کمک گرفته تا از التهاب و حساسیت پوست جلوگیری نماید.

کرم پودر مات کننده قوی با SPF15 نوت

برای خرید کرم پودر مات کننده قوی نوت کلیک کنید.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای با استقبال خودبی مواجه شده است. این کرم پودر فاقد چربی با خاصیت مات کنندگی بالا و دارای SPF8 است که می تواند تا حدودی از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کند.

این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و ماندگاری آن زیاد است؛ به همین دلیل به عنوان یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل شده است. این کرم پودر بافت سبکی دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار اقتصادی و با صرفه است.

کرم پودر آکنه لاین مای

برای خرید کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی کشور آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا است. برند آرت دکو یکی از برند های معروف آلمانی است.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو یک انتخاب مناسب برای افرادی است که دارای پوست چرب و مختلط هستند. این کرم پودر پوست را مات می کند، پوشش دهی بالایی دارد و بافت آن بسیار سبک است. این کرم پودر نمی گذارد نواحی پیشنانی، بینی، گونه ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره ای برق بیفتد.

در ترکیبات این کرمپ ودر از ویتامین E، اسید هیالورونیک استفاده شده است. که سبب جوانسازی پوست و رطوب رسانی قوی به آن می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تیر نشدن و دوام بالای آن در طول روز اشاره کرد.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو 

برای خرید کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو کلیک کنید.

کرم پودر مای سری black diamond matt makeup

کرم پودر مای سری black diamond matt makeup ساخت برند بلک دایموند سری جدید محصولات مای است. این کرم پودر در کنار طراحی و بسته بندی شیکی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند باشد. ترکیبات این کرم پودر باعث پوشش دهی فوق آلعاده جوش، آکنه و سایر عیوب صورت می شود. با کاوری که بر روی پوست ایجاد می کند از برق زدن آن جلوگیری می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پخش شدن راحت ان بر روی پوست اشاره کرد که با تنوع رنگی بالا پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.

کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای

برای خرید کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید.

کرم پودر الارو سری آنتی ایج

این محصول از برند الارو قابلیت جذب سریع و پوشانندگی بالا دارد. بافت آن بسیار سبک است و با کنترل چربی پوست نمایی طبیعی و مات به پوست می دهد. ترکیبات ضد التهاب و آنتی باکتریال این کرم پودر از به وجود آمدن جوش  جلوگیری می کند و در داشتن پوست صاف و مخملی به شما کمک می نماید. اگر به دنبال یک کرم پودر برای جلوگیری از پیری زود رس پوس هستید، این کرم پودر یک گزینه مناسب برای شما است. الارو در این کرم پودر از ماده اکتیو کمک گرفته تا به عمق پوست نفوذ و از پیری زود رس پوست جلوگیری نماید.

کرم پودر الارو سری آنتی ایج

برای خرید کرم پودر الارو سری آنتی ایج کلیک کنید.

کرم پودر مک سری استودیو فیکس

محصولات برند مک امروز در بازار با استقبال بسیاری زیادی مواجه شده است. که علت آن هم می تواند کیفیت بالای محصولات این برند باشد. کرم پودر مک سری اتودیو فیکس علاوه بر کنترل چربی جهت جلوگیری از برق افتادن پوست از مواد محافظ در برابر اشعه های مضر آفتاب نیز برخوردار است. که از پوست شما در مقابل نور خورشید محافظت می نماید.

کرم پودر مک سری استودیو فیکس

برای خرید کرم پودر مک سری استودیو فیکس کلیک کنید.

کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان

اگر به دنبال یک محصول برای استفاده روزانه خود هم به عنوان ضد آفتاب و هم کرم پودر هستید. تنها انتخاب شما می تواند ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی تیوبی پوست حساس و  چرب SPF40 مدیسان باشد.

ضد آفتاب کرم پودری مخصوص پوست های چرب مدیسان بافت بسیار سبکی دارد و ظاهری بسیار طبیعی به شما خواهد داد.

این محصول دارای SPF40 است و می تواند از شما در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت نمایید. مدیسان این محصول را طوری طراحی کرده تا بتواند به راحتی جای انواع لک و جوش را محو کند و پوستی صاف و مات را به جا بگذاردو پوستی که عرق نخواهد کرد و از این رو آرایشی فیکس به شما کم می کند.

کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان 

برای خرید کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان  کلیک کنید.

شما می توانید تمای ادکلن، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *