عطر

معرفی 6 بادی اسپلش خوش بو با ماندگاری بالا

معرفی 6 بادی اسپلش خوشبو با ماندگاری بالا | مردانه و زنانه

انتخاب یک بادی اسپلش خوشبو با ماندگاری بالا و رایحه منحصر، یک امضاء کاملا شخصی و ماندگار از هر کسی است که در خاطره بقیه باقی می ماند. از آنجایی که بویایی به عنوان یکی از حواس پنچ گانه، به شکل منحصر به فردی دارای حافظه است. حافظه ی بویایی بسیار قوی تر از حافظه ی شنوایی و حتی بینایی عمل می کند. به شکلی که هر رایجه می تواند یک خاظره را یادآوری و به دنبال آن احساسات و ذهن فرد را درگیر نماید.

چرا باید از بادی اسپلش خوشبو با ماندگاری بالا استفاده کنیم ؟

بادی اسپلش خوشبو با ماندگاری بالا از جمله بهترین روتین های مراقبتی از پوست است. بادی اسپلش علاوه بر آب رسانی به پوست، بدن را برای مدت طولانی خوشبو نگه می دارد. در این مقاله بهترین بادی اسپلش های موجود در بازار معرفی شده است.

بادی اسپلش های خوشبو با ماندگاری بالا برای زنان

از جمله مهمترین بادی اسپلش های خوشبو با ماندگاری بالا برای زنان می توان به چهار بادی اسپلش زنانه زیر اشاره کرد :

بادی اسپلش زنانه رمانتیک سکرت ریچنا

 برای خرید بادی اسپلش زنانه رمانتیک سکرت ریچنا کلیک کنید.

سکرت ریچنا

در میان بادی اسپلش های زنانه با ماندگاری بالا بادی اسپلش زنانه رمانتیک سکرت ریچنا، مصحولی است که با ماندگاری 12 ساعته رایجه ای میوه ای و شیرین دارد و دارای آبرسانی و طراوت پوست نیز است.

نت ابتدایی : بوی بابونه

نت میانی : بوی میوه ای

نت پایانی : بوی مشک بر روی پوست برای مدت طولانی باقی می ماند.

لاو ویسپر از برند گلدن رز

برای خرید بادی اسپلش گلدن رز لاو ویسپر کلیک کنید.

لاو ویسپر از برند گلدن رز

این بادی اسپلش با ماندگاری بالا دارای رطوب رسانی بالای پوست نیز است. بادی اسپلش گلدن رز دارای رایجه ای دلپذیر از میوه های قرمز همچون هلو، گل یاسمن و بوی چوب است. این بادی اسپلش برای طرفداران رایجه های میوه ای و شیرین ماندگار انتخاب بسیار مناسبی است. این بادی اسپلش به دلیل داشتن فرمولاسیون گیاهی سبب بروز حساسیت های پوستی و تنفسی برای افراد که پوست های حساس دارند نمی شوند.

بادی میست هیدرودرم مدل  moon Desire

برای خرید بادی اسپلش های هیدرودرم مدل moon desire کلیک کنید.

بادی میست هیدرودرم مدل  moon Desire

بادی اسپلش های هیدرودرم به دلیل فرمولاسیون غنی دارای ماندگاری بالا هستند، ترکیباتی مانند گلیسرین و آلوئه ورا و عصاره بابونه تاثیر بسزایی در افزایش رطوبت پوست بدن دارد و پوست را برای مدتی طولانی با طراوت نگاه می دارد.

بادی اسپلش اکلیلی آیلند دریم شون

برای خرید بادی اسپلش اکلیلی آیلند دریم شون کلیک کنید.

بادی اسپلش اکلیلی آیلند دریم شون

یکی از ماندگار ترین بادی اسپلش های برند شون همین بادی اسپلش است. ترکیبات مطبوع شیرین و آرام بخش در کنار نت های رایجه آلوئه ورا این محصول را تبدیل به یکی از پرمصرف ترین بادی اسپلش های موجود در بازار کرده است.

بادی اسپلش زنانه مو و بدن سلنا کالیستا

بادی اسپلش زنانه مو و بدن سلنا کالیستا

بادی اسپلش زنانه مو و بدن سلنا کالیستا یکی از بادی اسپلش های خوشبو با ماندگاری بالا در میان سایر بادی اسپلش ها است. این بادی اسپلش با نت های میوه ای شروع و بعد از گذشت زمان رایحه ای چوبی ختم می شود. بافت سبک و غنی آن به هیچ عنوان سبب خشکی و ایجاد وز بر روی مو نمی گردد.

نت ابتدایی و میانی : بوی میوه ای

نت پایانی : بوی چوب برای مدت طولانی است.

بادی اسپلش های خوشبو با ماندگاری بالا برای استفاده روزمره آقایان

بادی اسپلش های دارای رایجه های مختلفی هستند از جمله رایحه گل، چوب، تند ، خنک و … . بنابراین برای هر سلیقه ای انتخابی از میان آنها وجود دارد. رایجه های با بوی چوب، خاک و مشک همخوانی بیشتری با سلیقه ی آقایان دارد. از جلمه بهترین بادی اسپلش های خوشبو با ماندگاری بالا برای استفاده روزمره در آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بادی اسپلش مردانه مونت وین مای

بادی اسپلش مردانه مونت وین مای

این بادی اسپلش به دلیل داشتن نت های چوبی در کنار ماندگاری طولانی مدت و افزایش طراوت و شادابی پوست آقایان می گردد. تفاوت بادی اسپلش مردانه مونت وین برند مای با سایر محصولات مشابه در خاصیت ضد تعریق آن است. این بدین معنی است که رایحه بسیار دلپذیر سبب جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع می گردد.

نت ابتدایی : برگاموت ایتالیایی لاوند فرانسوی و برگ آناناس

نوت میانی : سدر سفید، رز و یاسمن تازه

نوت پایانی : بوی چوب صندل

نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش

استفاده صحیح از بادی اسپلش در دوام رایحه آن تاثیر به سزایی دارد. غلظت روغن های معطر در ترکیبات بادی اسپلش کمتر از عطر ها است. از همین رو ماندگاری بادی اسپلش با ماندگاری عطر ها قابل مقایسه نیست. اما می توان از ترفندهای زیر برای افزایش دوام بادی اسپلش استفاده کرد :

  • حتما یک بادی اسپلش باکیفیت و با دوام بخرید.
  • قبل از استفاده از بادی اسپلش حتما از لوسیون هم رایحه بادی اسپلش استفاده کنید.
  • از فاصله 30 سانتی متری بادی اسپلش را اسپر نمایید.
  • بادی اسپلش ها دارای مواد ضد تعریق نمی باشد پس بهتر است در نواحی ای که تعرق زیاد است استفاده نشود.

لطفا از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *