آرایشی و زیبایی

بهترین رژ گونه خارجی و ایرانی کدام است؟

بهترین رژ گونه خارجی و ایرانی کدام است؟

رژگونه یکی از لوازم هایی به حساب می آید که علاوه بر زیباتر کردن میکاپ شما ظاهری شاداب وگونه هایی برجسته را به وجود می آورد. در انتخاب رنگ رژگونه نسبت به رنگ پوست و نوع آرایشی که دارید باید توجه کنید. رژگونه اخرین مرحله یک آرایش کامل است.ما قصد داریم شما را در این مقاله با انواع رژگونه های مختلف و بهترین مارک های ایرانی و خارجی آشنا کنیم.

چگونه یک رژگونه مناسب را انتخاب کنیم؟

اولین مرحله انتخاب رژگونه این است که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و چشم هایتن همخوانی داشته باشد. مرحله بعدی انتخاب رژگونه ای است که با جنس پوستتان سازگار باشد.رژگونه ها انواع مختلفی دارند که به آن اشاره خواهیم کرد:

  • رژگونه پودری :

این رزگونه حالت طبیعی دارد. جذب آن در پوست های چرب آسان تر است و به اسانی فید می شود.اگر پوست شما چرب و مختلط است این رژگونه مناسب شما است.

  • رژگونه مایع :

رژگونه مایع به دلیل ماندگاری بالایی که دارد محبوبیت بیشتری دارد.به علاوه اینکه مانند رژگونه پودری به راحتی محو نمی شود.استفاده از این رژگونه برای مجالسی بلند مدت توصیه می شود.

  • رژگونه کرمی :

این نوع رژگونه برای شما که پوست خشک و نرمالی دارید توصیه می شود. جذب بالایی نسبت به دو مورد قبلی دارد و نتیجه ارایش مورد قبول است.

مهمترین نکات هنگام استفاده از رژگونه

همانطور که گفتیم در انتخاب رنگ رژگونه باید بسیار دقیق و حساس باشید.اگر رنگ پوست شما روشن است بهتر است از رنگ های مرجانی،هلویی،صورتی ملایم استفاده کنید و هرگز از رنگ های تیره استفاده نکنید به این دلیل که تضاد نامطلوبی را ایجاد میکند. اگر رنگ پوست شما گندمی است توصیه می شود از رنگ های کم رنگ مانند هلویی،صورتی روشن و… استفاده کنید و با استفاده از رنگ های تیره چهره را خسته نشان می دهد.در آخر اگر رنگ پوست شما تیره است بهتر است از رنگ هایی مانند قرمز پررنگ،نارنجی،بنفش و قهوه ای استفاده کنید.

  • به تاریخ انقضای رژگونه دقت کنید.
  • هنگام استفاده برس را به پودر زیاد آغشته نکنید.
  • هنگام هر بار استفاده می توانید برس را با دستمال تمیز کنید.
  • از برس رژگونه دیگری استفاده نکنید

معرفی رژگونه های ایرانی و خارجی

از جمله بهترین برندهای رژگونه ایرانی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

رژگونه مایع شیگلم

رژگونه مایع شیگلم امروزه طرفداری زیادی پیدا کرده است و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین رژ گونه های موجود در بازار ایران می باشد.این رژ گونه حاوی مواد مغذی و تقویت کننده مانند ویتامین سی هتسند و روشن کننده پوست می باشند. جالب است بدانید که رژ گونه های مایع شیگلم به گونه ای طراحی شده اند که برای انواع تناژ های پوست ایده آل هستند و گونه ها را برجسته، حالت چهره را شاداب و بانشاط نشان می دهد.  افراد حرفه ای و مبتدی به راحتی می توانند از این رژ گونه شیگلم اصل استفاده کنند. با اپلیکاتور اسفنجی به راحتی می توان آن را بر روی گونه بزنید و سپس بلند کنید.

روش استفاده از رژ گونه شیگلم مایع

با استفاده از اپلیکاتور این رژ گونه را به گونه ها بزنید و با استفاده از براش مناسب پخش کنید.

ویژگی های رژگونه مایع شیگلم
  • حجم 5.2 میل
  • بافت مایع
  • کشور سازنده چین
  • ماندگاری بالا
  • بافت سبک و نرم
  • بدون ایجاد حس سنگینی

رژگونه مایع شیگلم

برای خرید رژ گونه شیگلم کلیک کنید.

رژ گونه ملتی کالر نوت سری تراکوتا Terracotta

رژ گونه ملتی کالر نوت سری تراکوتا Terracotta به خاطر فرمول خاصی که دارد بیشتر طیف رنگی های طبیعی را در بر می گرد و با رنگدانه های براق باعث افزایش حجم گونه شما می شود. روغن ماکادامیای آن به حفظ رطوبت و تعادل میزان چربی پوست کمک می کند. برای آن دسته از بانوانی که می‌خواهند آرایش خود را با داشتن گونه‌هایی براق و برجسته تکمیل کرده و در مهمانی‌ها درخشان و خیره کننده باشد، رژگونه براق گزینه مناسبی است که زیبایی صورت را دوچندان کرده و چهره‌ای جوان و جذاب به نمایش می‌گذارد. رژگونه تراکوتا مولتی کالر نوت در پنج رنگ متنوع و براق حاوی روغن ماکادمیا بوده و با رنگ‌های خاص خود جلوه‌ای منحصربه فرد به آرایش شما می‌دهد.برای آن دسته از بانوانی که می‌خواهند آرایش آن‌ها به خصوص در مهمانی‌ها درخشان و خیره‌کننده باشد، رژگونه تراکوتا مولتی کالر نوت انتخابی ایده‌آل است. رژ گونه مولتی کالر نوت به واسطه فرمولاسیون خاص خود بیشتر طیف رنگ‌های طبیعی را در برمی‌گیرد و با رنگدانه‌های براق باعث افزایش حجم گونه شما می‌شود.

ویژگی های رژ گونه تراکوتا نوت

    • مناسب برای انواع پوست

    • پوشش دهی مطلوب

    • دارای 5 رنگ متنوع

    • مورد تایید متخصصین پوست

    • دارای پیگمنت بالا

    • دارای اسنفج

    • پخش راحت و یکنواخت

رژ گونه تراکوتا ملتی کالر نوت سری Terracotta 01

برای خرید رژ گونه ملتی کالر نوت کلیک کنید.

رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا

رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا یک انتخاب مناسب برای شما است. رژگونه مولتی کالر (تراکوتا) کالیستا (Multi Color Blush) که در چهار رنگ متنوع برای رنگ‌های مختلف پوست صورت طراحی شده و قابل استفاده است، همچنین با بهره‌گیری از رنگ‌های خاص و درخشان از جلوه براق زیبایی برخوردار است. رژگونه مولتی کالر که در رنگ‌های ترکیبی و در چهار رنگ متنوع تولید شده، جوانی و شادابی را به پوست شما به ارمغان می‌آورد.

در تولید رژگونه های کالیستا از فرمولاسیون منحصر به فرد و استانداردهای روز جهان بهره گرفته شده و مواد اولیه آن از شرکت‌های فرانسوی و سوئیسی تهیه شده است.
رژگونه تراکوتا کالیستا با بافت سبک ، ابریشمی و نرم خود، در عین حال که پوست شما را شاداب نگه می‌دارد، از پوشش دهی و ماندگاری مطلوبی نیز برخوردار است.
استفاده از رنگ‌های ترکیبی براق و درخشان این امکان را به شما می‌دهد که برجستگی گونه‌های خود را افزایش داده و حس لطافت و زیبایی را دوچندان می‌کند.

ویژگیهای رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا

    • پودری نرم و براق با بافتی سبک

    • پوشش دهی و ماندگاری بالا

    • حاوی گلیسرین جهت حفظ رطوبت پوست

    • دارای ۴ رنگ

رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا

برای خرید رژگونه مولتی کالر کالیستا کلیک کنید.

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت ساخت کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. رژگونه ‌ها نقش تکمیلی و احیاکننده در آرایش‌ها را بر عهده دارند که با رنگ‌های پر حرارت خود، شور و نشاط را در چهره زنده کرده و روح زندگی را در آرایش صورت می‌دمند. رژگونه ساده لومينوس سيلک نوت حاوی روغن آرگان با حفظ رطوبت و شادابی پوست، در هشت رنگ متنوع به گونه‌های صورت جلوه‌ای طبیعی بخشیده و چهره را سرزنده و با طراوت نشان می‌دهد.

رژگونه ساده لومینوس سیلک نوت برای آن دسته از بانوانی که می‌خواهند در کنار برجسته‌سازی گونه‌های خود از سلامت پوست صورت اطمینان یابند، انتخابی ایده‌آل است، زیرا در ترکیبات آن مواد مغذی پوست وجود دارد. این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین E است که ضمن حفظ رطوبت پوست، با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری خود، پوست را در برابر اثرات کهولت سن محافظت می‌کند.

وجود روغن آرگان و ویتامین E سبب شده تا این رژگونه به یک نرم‌ کننده و مرطوب کننده طبیعی پوست تبدیل شود که به دلیل داشتن اسیدهای چرب و خواص آنتی اکسیدانی برای رفع خشکی و مشکلات پوستی نظیر اگزما و پاکسازی پوست مفید است.
رژگونه ساده لومینوس سیلک نوت به واسطه فرمولاسیون ویژه خود به گونه‌ها جلوه‌ای طبیعی بخشیده و بافتی سبک، نرم و ابریشمی به انواع پوست هدیه می‌دهد.
این رژگونه همچون دیگر محصولات نوت فاقد پارابن بوده و در ۸ رنگ متنوع برای انواع پوست مناسب است. در تولید این محصول و سایر رژگونه ‌های نوت از مواد مرغوب مورد تایید متخصصان پوست استفاده شده است تا سلامت پوست صورت را در عین زیبایی تضمین کند.
این رژگونه پوشش دهی مطلوب و ماندگاری بالا دارد.

ویژگی های رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت

    • فاقد پارابن

    • مناسب برای انواع پوست

    • مرطوب کننده و نرم کننده

    • همراه با برس مخصوص

    • حاوی روغن آرگان

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت

برای خرید رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت کلیک کنید.

رژگونه تک رنگ کالیستا مدل کالر اند آرت Color and Art

رژگونه تک رنگ کالیستا مدل کالر اند آرت Color and Art یک انتخاب مناسب برای شما است. رژگونه کالر اند آرت کالیستا (Color and Art Blush) با بهره‌گیری از ترکیبات ویتامینه و گیاهی در پالت‌های تک رنگ و در شش طیف رنگی کاربردی برای رنگ پوست‌ های متفاوت تولید و عرضه شده‌ است و متناسب با هر آرایش، نیاز شما را به این محصول آرایشی برطرف می‌کند.

ویژگیهای رژگونه تک رنگ کالیستا

    • رطوبت بالا، مانع از خشکی پوست

    • بافت نرم و ابریشمی با پوشش یکدست

    • دارای ۶ رنگ

رژگونه تک رنگ کالیستا مدل کالر اند آرت Color and Art B02

برای خرید  رژگونه تک رنگ کالیستا  کیک کنید.

رژگونه شنل

برند شنل ساخت کشور فرانسه است.به دلیل برخورداری از کیفیت بالا جزء محبوب ترین برند ها در جهان محسوب می شود.رژگونه شنل دارای رنگدانه های غلیظ بوده و رنگ بی نظیری را بر روی گونه ها ایجاد میکند.این محصول دارای یک براش الیاف مانند نیز می باشد.

سخن آخر

برای اسفاده از رژگونه سعی کنید از محصولات اورجینال استفاده کنید به این دلیل که استفاده از محصولات نامرغوب عوارض جانبی روی پوست شما ایجاد میکند.برای خرید محصولات اورجینال و اصل به فروشگاه آرامیس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *