دسته‌بندی نشده

بهترین قرص برای ریزش مو کدام است ؟

بهترین قرص برای ریزش مو کدام است ؟
بهترین قرص برای ریزش مو کدام است ؟ ریزش مو مشکل رایج بین اکثر مردم است که دلایل مختلفی را شامل می شود. قبل از مصرف قرص به ویتامین هایی که موی سر نیاز دارد باید توجه کنید ،ویتامین هایی چون ویتامین B کمپلکس،ویتامینA ،ویتامین C . در این مقاله به مواردی مثل (چه چیز هایی باعث ریزش مو می شوند؟)،(روش جلوگیری از ریزش مو؟)و(بهترین قرص برای ریزش مو ؟) می پردازیم. برای مشاهده محصولات مراقبت از مو فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس کلیک کنید.

چه چیز هایی باعث ریزش مو میشود؟

  • ریزش موی هورمونی تغییرات هورمونی در دوره های مختلفی از زندگی مانند بارداری،شیردهی،یائستگی و سندروم تخمدان اتفاق می افتد.که تغییرات هورمونی که باعث ریزش مو می شوند ممکن است دائمی یا موقتی باشند.
  • ریزش مو در اثر رژیم غذایی نامناسب رشد مو ها به ویتامین و مواد معدنی نیاز دارد. رژیم غذایی نا مناسب باعث نرسیدن این مواد می شوشد و نتیجه آن ریزش مو است.
  • ریزش مو در اثر مصرف برخی دارو ها مصرف برخی از داروها مثل داروهای ضد تشنج ، ضد انعقاد ها و … باعث ریزش مو می شوند.
  • ریزش مو در اثر شیمی درمانی و پرتو درمانی
  • ریزش مو در اثر استرس یا اضطراب

راه های درمان ریزش مو چیست؟

از راه های درمان ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:1- استفاده از دارو ها و محلول ها2- استفاده از دارو های خوراکی و ضد التهابی3- لیزر درمانی و میکرونیدلینگ با PRP4- مکمل و داروهای OTC

نقش تغذیه برای جلوگیری ریزش مو

یکی از مهمترین عواملی که می توانید در ریزش مو نقش داشته باشید تغذیه شما است.کمبود چند نوع از ویتامین ها موجب ریزش مو می شود.از جمله ریز مغذی هایی که در رشد سلامت و رشد مو موثر است در موارد زیر اشاره خواهیم کرد.
    • آهن : کمبود آهن در بین عموم مردم در جهان رایج است.کمبود آهن باعث تحریک فولیکول و وارد شدن به دوره استراحت چرخه رشد مو می شود و نتیجه آن ریزش و نازک شدن مو است.
    • ویتامین D : ویتامینD در رشد و سلامت فولیکول مو موثر است. و با توجه به داده های اماری افرادی که ریزش مو دارند ویتامینD آنها پایین تر از حد نرمال است.
    • زینک : بخشی از عملکرد مو برای تغذیه فولیکول وابسته زینک یا همان روی است.به علاوه آنکه از کند شدن رشد مو پیشگیری می کند.
    • مس : مس موجب تحریک فولیکول مو برای دریافت اکسیژن می شود.مس باعث ضخیم شدن مو به مرور می شود.همچنین مس باعث مسدود کردن آنزیم تولید کننده DHT که از ریزش مو یا نازک شدن مو جلوگیری می کند.
    • سیلیس : سیلیس به طور کلی از شکستن و ریزش مو جلوگیری می کند و باعث درخشندگی مو می شود.
    • ویتامین گروه B: این ویتامین ها باعث تحریک رشد مو می شود.
    • ویتامین E : یک آنتی اکسیدان محلول در چربی می باشد که عملکرد آن حفاظت از فولیکول مو است.
از مهم ترین مکمل های مناسب برای سلامت مو ،ترکیبی از ریز مغذی ها برای تقویت رشد مو نیاز است.

معرفی بهترین قرص برای ریزش مو

تغذیه مناسب و استفاده از مکمل های ویتامینی و معدنی تاثیر بسزایی در تقویت رشد مو ها دارند.

قرص پریورین

برای مدیریت رژیم غذایی برای ریزش موی ارثی و اختلالات رشد مو در زنان. * فرمول سه گانه طبیعی ساخته شده از عصاره ارزن، ویتامین B5 و سیستین، ریشه مو را از درون تغذیه می کند. * برای رشد بیشتر موها و موهای پر و قوی تر * برای بهبودهای قابل مشاهده پس از فقط ۱۲ هفته * کاربرد ساده و کاربردی: دو کپسول در روز صبح و یک کپسول در شب برای ریزش مو ، یک کپسول در روز برای اختلالات جزئی رشد مو فقط پس از ۱۲ هفته، زنانی که از کپسول های Priorin® استفاده کرده اند، متوجه افزایش تعداد موها در مرحله رشد شده اند. ریزش موی ارثی و اختلالات رشد مو برای بسیاری از افراد بسیار ناراحت کننده است: موهای اصلی سبک می شوند، موها نازک به نظر می رسند و در بدترین حالت حتی می توانند پوست سر را نمایان کنند. دلیل: ریشه های مو به هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) حساسیت نشان می دهند و در نتیجه پژمرده می شوند. در ابتدا، موهای اطراف میانی کمتر می شود، بعداً تراکم مو در کل قسمت بالای سر کاهش می یابد.

قرص پریریون بایر آلمان ضد ریزش مو

برای خرید قرص پریورین کلیک کنید .

قرص فیتو فانر

کپسول فیتو فانر موها را پرتر، ضخیم تر، درخشان تر و همچنین ناخن ها را قویتر و بلندتر می نمایید. بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی مصرف کنندگان این قرص، این محصول تا 95% سبب بهبود کیفیت مو و ناخن شده است. عناصر طبیعی و بی خطر این محصول سبب افزایش کفیت پوست نیز می شوند. قرص فیتو فانر یکی مکمکل 100% طبیعی است و فاقد هر گونه مواد مضر مانند سیلیکون، پارابن، سولفات و گلوتن می باشد. قرص تقویت مو و ناخن فیتو فانر 120 عددی ا Phyto Phanere

برای خرید قرص فیتو فانر کلیک کنید .

قرص پریوتین نوتراکس

این مکمل فوق العاده،درمانی ایمن محسوب می شود.به طور کلی یک مکمل غذایی به حساب می آید که شامل ترکیب هایی چون اسید امینه ها،بیوتین،عصاره گیاه ارزن و ویتامین B5 می باشد.مصرف این مکمل باعث تقویت رشد مجدد مو و پیشگیری از سفید شدن موها می شود. که از ویژگی های این قرص به موارد زیر می توان اشاره کرد:
    • تقویت کننده استحکام مو
    • درخشندگی مو
    • کمک به رویش مجدد مو
    • بهبود ضخامت مو
    • جلوگیری از ریزش مو
    • بهبود پوست و ناخن

مکمل رجوا درمکس

این قرص فوق العاده به رشد و ریزش مو کمک می کند.به علاوه تاثیری که بر مو دارد بر ناخن و پوست نیز تاثیر گذار است.این قرص حاوی مواد مغذی زیر است:
    • بیوتین
    • هیالورونیک اسید
    • سیستین
    • کلاژن دریایی
    • ویتامین A Cو E

قرص هیر بیوتی یوروویتال

از گزینه های دیگر برای ریزش مو قرص هیر بیوتی یوروویتال است.ویژگی هایی مانند تقویت مو،بهبود ضخیم شدن مو، کم شدن ریزش مو و بهبود شادابی مو را دارد.این مکمل دارای ترکیبات مغذی و معدنی است و دارای عصاره گیاهی مانند عصاره دم اسب ، به تعادل و کنترل هورمون کمک می کند.ویتامین C موجود در این قرص باعث محافظت از موها در برابر رادیکال های ازاد می شود.

 قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C

این محصول به دلیل داشتن ویژگی هایی چون درخشان کننده،تقویت کننده مو،جلوگیری از ریزش مو و جلوگیری از شکستن مو ها یکی از گزینه های بهترین قص برای ریزش مو است.این قرص مکملی متعادل به خاطر وجود کلاژن،ویتامین C و بیوتین می باشد.به علاوه آنکه دارای آمینواسید های مهمی مانند گلیسین،ال پرولین و ال هیدروکسی پرولین که باعث بهبود و زیبایی پوست می شود.

ویتامین فور هیر

این محصول خارجی دارای ریز مغذی های موثر در رشد مو برای آقایان و بانوان می باشد،ترکیباتی چون کولین ،پابا،اینوزیتول،پروتئین سویا و مخمر ابجو می باشد.قرص ویتامین فور هیر با تامین ویتامین ها و ریز مغذی ها در حفظ سلامت عمومی بدن موثر است.علاوه بر اینها باعث پیشگیری از سفید شدن مو و تا حدی باعث توقف ریزش مو می شود.از دیگر مزایای این قرص میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد در حالی که مقرون به صرفه است تاثیرگذار نیز است.

قرص بیرهف پلاس یوروویتال

این بهترین قرص برای درمان ریزش مو از کمپانی یوروویتال است.بهترین مکمل پوست می تواند باشد به دلیل داشتن مخمر ابجو که منبعی از ویتامین های گروه B،مواد معدنی و پروتئین ها است باعث حفظ سلامت عمومی مو می شود.همچنین دارای مواد معدنی چون زینک ،به بهبود سیستم ایمنی بدن و گوارش نیز کمک می کند.

سخن پایانی

فراموش نکنید که ابتدا دلیل ریزش موهای خود را با مراجعه به پزشک متخصص بیایید.در صورت لزوم به مصرف قرص بپردازید ،از خود درمانی پرهیز کنید ممکن است با مصرف قرصی که خودتان بدون تشخص علت مصرف کنید عوارض جانبی جدی به دنبال داشته باشد.برای درمان ریزش مو به حداقل 3 تا 6 ماه زمان نیاز است که علاوه بر مصرف هر مکمل و قرص باید رژیم غذایی مناسبی نیز داشته باشید،به این دلیل که برخی از موادغذایی باعث تشدید ریزش مو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *