مراقبت و سلامتی

بهترین محصولات تقویت مژه و ابرو

بهترین محصولات تقویت مژه و ابرو

تقویت کننده های مژه و ابرو از جمله محصولاتی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. داشتن مژه ها و ابروهایی پرپشت و حجیم می تواند تاثیر به سزایی در جذابیت و زیبایی صورت داشته باشد. همچنین کم پشت بودن مژه و ابروهای شما را که به دلایل مختلفی که چون استرس هورمون یا حتی ژنتیک که پدید آمده اند را تا حد زیادی برطرف میکند که علاوه بر زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد. تقویت کننده های مژه و ابرو سبب نرم شدن و پر پشت شدن و همچنین باعث افزایش سلامت مژه ها و ابرو های شما می شود.

تقویت کننده های مژه و ابرو به دلیل آنکه ترکیب های قوی مانند ویتامین ها و اسید امینه ها را دارا هستند مسلما تاثیراتی مثبت در چهره شما اعمال میکنند. همچنین کم پشت بودن مژه و ابروهای شما را که به دلایل مختلفی که چون استرس هورمون یا حتی ژنتیک که پدید آمده اند را تا حد زیادی برطرف میکند که علاوه بر زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد. تقویت کننده ها موجب نرم شدن و پر پشت شدن و همچنین باعث افزایش سلامت مژه ها و ابرو های شما می شود. یرای معرفی بهترین محصولات تقویت کننده ابرو و مژه در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 

چگونگی عملکرد تقویت کننده های مژه و ابرو

این محصولات با دارا بودن ترکیباتی چون پپتیدها ، پروتئین ، الانتوئین ، هیالورونات سدیم و … رشد مو را در این نواحی تحریک میکند و توصیه میشود از محصولاتی که فاقد هورمون های استروژن و پروژسترون استفاده شود چرا که این مواد وابستگی دارویی ایجاد میکنند و بعد از قطع اثر آن از بین خواهد رفت. بنابراین به مرور باعث افزایش طول مژه، درمان ریزش سکه ای در مدت زمان کوتاه می شود.

 

انواع تقویت کننده های مژه و ابرو

از جمله انواع تقویت کننده های مژه و ابرو می توان به موارد زیر اشاره داشت :

سرم تقویت کننده مژه و ابرو

پرطرفدارترین تقویت کننده سرم ها هستند.با دارا بودن امینواسیدها و ویتامین ها باعث استحکام و رشد مو در محل رویش می شود. همچنین با استفاده طولانی مدت رنگ مژه و ابرو را تغییر نمی دهد.

محلول تقویت کننده مژه

محلول ها باعث تقویت ریشه می شوند و با داشتن ویتامین از ریزش جلوگیری میکند.

کرم تقویت کننده مژه و ابرو

کرم ها ریشه مو را ضخیم میکنند. همچنین به دلیل غلیظ بودن این نوع محصول مدت زمان بیشتری روی پوست می ماند و بیشتر جذب پوست می شود.

ریمل تقویت کننده

ریمل ها به دلیل استفاده آسانی که دارند بیشتر در بین این محصولات مطرح هستند. انواع مختلف آن باعث تقویت ریشه و پر پشت شدن می شود. با استفاده از این محصول می توان مواد مغذی را به فولیکول مو رساند و از ریزش جلوگیری کرد. توجه داشته باشید که با استفاده از محصولات مرغوب و معتبر می توان اثرات مثبت آن را مشاهده نمود.

 

مضرات استفاده از تقویت کننده مژه و ابرو

از آنجایی که چشم ها و ابرو ها بسیار حساس هستند با استفاده از محصولات بی کیفیت و نا مناسب باعث مشکلاتی چون:

  • تار شدن دید
  • خشکی چشم ها
  • تیره شدن رنگ مژه ها

پس حتما از زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی توجه داشته باشید که از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت استفاده نمایید. 

 

معرفی بهترین تقویت کننده های خارجی و ایرانی مژه و ابرو

در ادامه به معرفی بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو ایرانی و خارجی می پردازیم:

سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری مولتی پپتید لش اند برو

این محصول حاوی ترکیبات تقویت کننده بسیار زیادی می باشد. استیل تتراپپتید-3 ، بیوتینول تری پپتید-1 و پانتنول، میریستویل پنتاپپتید-17، الیگوپپتید-2 همگی جزو ترکیبات موثری هستند که به بهبود تراکم و ضخامت مو کمک می کنند. در نتیجه باعث تقویت رشد موهای ابرو و مژه ها می شوند. پپتیدهای گیاهی، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، عصاره چوب لاریکس اروپا و کلرید روی، گلیسرین، کافئین، آرژینین، گلیسین، گلیکوپروتئین ها، عصاره برگ چای سبز، ویتامین Eو آنتی اکسیدان، اسیدهای آمینه، ویتامین B5 و … بخشی از ترکیبات بکار رفته در این فرمولاسیون غنی هستند.

ویژگی های سرم تقویت کننده مژه و ابرو مولتی پپتاید اردینری

  • حجم دهنده و تقویت مژه ها و ابرو ها
  • فرمولی غنی از 11 ماده فعال شامل چهار کمپلکس پیتیدی ، عصاره های طبیعی و …
  • سرشار ازش پیتایدها، آرژین، اسیده های آمنه ، ویتامین B5, E و پروتئین ها
  • تغذیه و محافظت از ابروها و مژه ها
  • افزایش تراکم و بهبود ظاهر کلی ابرو و مژه ها در کمتر از چهار هفته
  • دارای فرمولاسیونی سبک و بر پایه آب و بدون چربی
  • فاقد پارابن ، فرمالدئید، فتالات روغن معدنی، سولفات، گلوتن، الکل، سیلیکون
  • فرمول وگان، گیاهی و بدون تست حیوانی
  • مناسب بری انواع پوست مو
  • حجم 5 میل

 

سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری مولتی پپتید لش اند برو

برای خرید  سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری مولتی پپتید لش اند برو کلیک کنید.

 

سرم تقویت ابرو آردن هرباسنس

سرم تقویت ابرو و مژه آردن هرباسنس دارای کمپلکس های تقویت کننده و استحکام بخش می باشد. جریان این سرم سبب تقویت پیاز ابروها کوتاه و باریک و تحریک روش آن ها می شود.  

ویژگی های سرم تقویت ابرو آردن هرباسنس

  • کمک به تغذیه فولیکول ها
  • عدم ایجاد چربی
  • قابل استفاده برای بانوان و اقایان
  • حاوی عصاره رزماری چای سبز ارنیکا و روغن گردو

 

سرم تقویت‌کننده و ضد ریزش مژه سینره

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حاوی فعالترین ماده شناخته شده پینیدی به نام میریستوئل پنتاپپتاید17 برای افزایش رشد مژه ها می باشد. این ماده سبب می شود تا تارهای مو مژه زمان بیشتری در فاز رشد باقی بمانند و تعداد کراتینوسیت ها در فولیکول مژه افزایش یابد. 

ویژگی ها سرم تقویت‌کننده و ضد ریزش مژه سینره

  • حاوی ویتامین
  • امینواسید های گوگردی
  • تغییر رنگ ایجاد نمیکند
  • ضد شوره

 

سخن آخر

اگر به دنبال یک محصول برای تقویت مژه و ابروهای خود هستید توصیه می کنیم که حتما آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *