آرایشی و زیبایی

بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای کدامند؟

بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای کدامند؟

محصولات کره ای به خاطر ویژگی هایی چون،اقتصادی بودن و ترکیبات ملایمی که دارند در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده اند .استفاده از محصولات کره ای به خصوص در غرب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ،دلیل این محبوبیت تنها پوشاندن عیب های پوست شما نیست اگر شما از سنین کم از این محصولات کره ای استفاده کنید ،مانند مرمان کره ای از پوستی صاف برخوردار خواهید بود.این محصولات کره ای که ترند شده اند،چه در استایل فشن و چه در موسیقی پاپ در بین نوجوانان محبوبیت زیادی دارد.یکی از ترند هایی که بیشتر از همه گیر شده ، K-Beauty یا همان زیبایی کره ای است .در ادامه این مقاله شما را با محصولات مراقبت از پوست کی-بیوتی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برند مراقبت پوست کره ای COSRX

Cosrx در زمان کوتاهی رکورد در زمینه فروش محصولات مشکلات پوستی را در دست گرفت.محصولاتی که این برند تولید میکند،برپایه AHA وBHA تولید میشوند و روی پوست های مختلف تاثیر دارد. این برند در سال 2013 تولید شده است و یکی از برند های کره ای محبوب در سطح جهانی است.

یکی از مهمترین ویژگی های برند پوستی کره ای کوزارکس استفاده از فرمولاسیون خاص است. این برند با حذف مواد زائد غیر ضروری و تمرکز بر ترکیبات اصلی اثربخش محصولات خود را تولید می کند. سیکا، حلزون موسین و بره موم برخی از پرکاربردترین مواد طبیعی در محصولات کوزارکس هستند.

برای مشاهده محصولات کوزارکس کلیک کنید.

برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Sulwhasoo

برند سول هاسو بر پایه طب سنتی و از روش تخمیر محصولات خود را تولید میکند. به علاوه اینکه از گیاهانی چون،جینسنگ،جینکو و اکیناسه را به صورت عصاره جوشیده شده به محصول اضافه میکنند.

برند Sulwhasoo یکی از برند های لوکس لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال 1932 تاسیس شد و اولین برندی بود که جینسینگ در محصولات مراقبت از پوست خود قرار داد. محصولات سول هاسو از قرن ها طب گیاهی کره ای الهام گرفته شده اند و شیوه های سنتی به بهداشت و مراقبت از پوست می پردازد. این برند دائما در حال نوآوری است تا در خط مقدم صنعت زیبایی باقی بماند.

برای دیدن محصولات سول هاسو Sulwhasoo کلیک کنید.

برند مراقبت از پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Innisfree

برندInnisfree یکی دیگر از محصولات کره ای است که از مواد طبیعی در  Jeju Island برای تولید محصولات استفاده می شود.

برند اینیسفری یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و مراقبتی در کره جنوبی بشمار می رود. موسس برند اینیسفری به نام SUNG HWAN SUH از دوران کودکی ماموریت خود را آغاز کرده. از زمانی که ساعات زیادی را صرف تماشای مادر خود می کرده که به هنرمندی و دقت تمام از روغن کاملیا و داروهایی برای زیبایی پوست درست می کرد.

این برند یکی از معدود برندهای کره ای است که به گواهی سازمان اکوسرت از مواد ارگانیک استفاده می کند و فاقد هر گونه ماده شیمیایی مو مواد نگهدارنده مضر است.

این کرم با عصاره چای سبز در Jeju Island تولید می شود.این محصول با آبرسانی و رفع خشکی و تیرگی ،باعث شادابی پوست شما خواهد شد.

برای خرید محصولات اینیسفری innsfree  کلیک کنید.

برند محصولات مراقبت پوست کره‌ای Laneige

این برند به زبان فرانسوی می باشد که معنای آن برف تازه است.این برند کار خود را با تولید ماسک لب قبل از خواب اغاز کرد. برند لانیچ یا لانیژ یک برند محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور کره جنوبی است. کمپانی لانیژ از سال 1994 میلادی کار خود را شروع کرده است.

برند لانیج بیش از بیست سال تحقیق و پزوهش در حوزه تکنولوژی و علوم مربوط به حوزه و خواص آب، محصولات باکیفیتی تولید کند که مشکلات پوستی را برطرف کرده و پوستی شاداب را به ارمغان می آورد. استفاده از آب خالص پخبندان هیمالیا برگرفته از دل یخچال های قطبی باعث می شود تا محصولات لانیژ با جذب سریعتر و عمیقتر زیبایی حاصل از سلامت پوست را ایجاد کنند و پوست بهتر و طولانی تر مرطوب بماند.

برند لانیژ پایه اصلی محصولاتش آب هیمالیا است.این محصول علاوه بر آبرسانی باعث خوشبو شدن و خوش طعم بودن لب میشود.

برند لوکس کره‌ای Amore Pacific

برندAmore Pacific در تولید محصولات آرایشی و مراقبت روی چای سبز تمرکز کرده است. این برند محصولات آرایشی کره ای با کیفیت و کارایی بالا را تولید می کند و در تولید محصولات خود از اسرار گیاه شناسی آسیایی بهره می گیرد.

این کمپانی در سال 1945 تاسیس شده است و یکی از بزرگترین شرکت های کره ای در زمینه سلامت و زیبایی می باشد. یبش از 30 برند در زمینه محصولات محافظت پوست ، آرایشی، عطر، محافظت مو، بهداشت بدن و دهان را تولید می نمایید.

این شرکت در حال حاضر بیش از 40 درصد از سهم بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کره جنوبی را ازان خود کرده است و به دبنال تبدیل شدن به کمپانی اول آسیا و یکی ازز 5 کمپانی برتر در میان شرکت های آرایشی و بهداشتی می باشد.

برند محصولات آرایشی کره‌ای Etude House (اتود هاوس)

برند اتود به دلیل بسته بندی جذابی که دارد بسیار محبوبیت دارد.همچنین برند مقرون به صرفه ای محسوب میشود. برند آرایشی اتود هاوس برای اولین بار در کره جنوبی تاسیس شد و پس از آن به شهرت جهانی رسید. محصولات این برند به دلیل دارا بودن کیفیت بالا نظر بسیاری از خانم ها در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

این شرکت از سال 1985 فعالیت خود را شروع کرده است و به عنوان اولین برند تخصصی آرایشی کره ای دارای بسته بندی سرگرم کننده ای می باشد.

 برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

برند کاجا با تولید محصولات ارایشی بخصوص محصولات فانتزی یکی از بهترین برند های کره ای محسوب می شود.یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی کاجا سایه های سه گانه آن است. این مجموعه دارای پک هایی سه تایی از سایه های متراکم کاربردی است که به راحتی می توانید از آنن ریا یکی آرایش چشم خاص و بسیار جذاب استفاده استفاده نمایید.

برند مراقبت پوست کره‌ای Some By Mi (سوم بای می)

برند سام بای یکی از محصولات کره ای می باشد که در زمان کوتاه محبوبیت زیادی پیدا کرده است .محصولات این برند به کشور های آمریکا،استرالیا،ایران و ژاپن ارسال میشود.

سرم AHA از برند سام بای با استفاده از مواد طبیعی که شامل عصاره گیاهی سنتلا اسیاتیکا و برگ درخت چای تولید می شود.این سرم ویژگی های چون لایه برداری،پاکسازی پوست و بهبود لک ها و روشن تر شدن پوست را دارد.سرم AHA مناسب برای پوست های چرب و دارای آکنه مناسب است.

برند مراقبت پوست کره‌ای Dr.Jart

این برند در تولید بی بی کرم ها فعالیت دارد که از دانه های چیا تولید می شوند. بی بی کرم ها به خاطر بافت سبکی دارند و به علاوه اینکه یک محافظ خوب در برابر اشعه مضر آفتاب محسوب می شوند. این شرکت در سال 2004 فعالیت خود را شروع کرده است و کرم بی بی آن هم خاصیت آرایشی دارد و هم جلوه و رنگ پوست را بهبود می دهد.

ماسک های این شرکت از دیگر محصولات پرفروش و محبوب آن در بازار جهانی است که طرفداران زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است.

محصولات پوستی و آرایشی کره‌ای THE FACE SHOP

فیس شاپ برای تولید محصولات خود از علم جدید و مواد دارویی سنتی استفاده میکند.از محصولات این برند می توان به ماسک های ورقه ای اشاره کرد. ماسک ورقه ای فیس شاپ از روغن های طبیعی تولید شده است. به علاوه اینکه باعث ابرسانی،کاهش چین و چروک میشود ایجاد حساسیت نمیکند.به طور کلی باعث حفظ شادابی و کاهش پف زیر چشم می شود.

این برند بیش از 3000 فروشگاه فعال در 35 کشور دارد و یکی از موفق ترین برندهای تجاری کره جنوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *