آرایشی و زیبایی

تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی

تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی

تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند ؟ معمولا همه ما از خرید ریمل انتظارهای مشخصی داریم. ریمل ها برای این طراحی شده اند که مژه ها را بلند تر و پر حجم تر کنند و کاری کنند که مژه ها زیباتر از حالت معمولی شان به نظر بیایند. نکته مهم دیگر در مورد ریمل ها ماندگاری بالای آنهاست. ریمل های های کمی در بازار وجود دارد که تمامی این ویژگی ها را با هم داشته باشند. یکی از ریمل های با کیفیت و خوب در بازار که طرافداران زیادی دارد رمیل اسنس صورتی و مشکی است.

ریمیل اسنس از جمله محصولاتی است که نمی توان آن را به راحتی نادیده گرفت. چراکه علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب است. در میان ریمل های اسنس ریمیل مشکی و صورتی آن بسیار پرطرفدارند. اما شاید برای شما هم سوال باشید که تفاوت میان ریمل صورتی و مشکی اسنس در چیست ؟ به همین دلیل در این مقاله به بررسی تفاوت رمیل صورتی و مشکی می پردازیم.

معرفی ریمیل اسنس

مجموعه آی لاو اکستریم ( i love Extreme ) در برند اسنس چند ریمل با رنگ های مختلف مثل سبز، آبی ، صورتی و مشکی دارد که هر کدام از این رنگ ها ویژگی های مختص به خود را دارند. اما در میان این رنگ های رمیل دو رنگ ریمل اسنس صورتی و مشکی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی

مشخصات این دو ریمل در ادامه مورد بررسی قرار گرفته شده است تا بهتر بتوانید تفاوت میان این دو ریمل را درک کنید :

براش ریمل صورتی و مشکی اسنس

اولین تفاوتی که در میان دو ریمل به چشم می خورد. تفاوت در براش آنهاست. براش ریمل صورتی اسنس حالت صاف و نازکی دارد و تارهای آن هم کوتاه تر است. از شکل و طراحی این براش مشخص است که بیشتر برای بلند کردن مژه ها مناسب است. براش ریمل مشکی اسنس دارای تارهای متقاطع است که می توانید به راحتی با استفاده از آن مژه ها را حجیم کنید. از آنجایی مقدار بیشتری از ریمل روی براش پهن قرار می گیرد؛ با استفاده از ان به راحتی می توانید مژه ها را به خوبی بپوشانید. پس براش ریمل مشکی اسنس برای حجم دهی به مژه ها ساخته شده است.

فرمولاسیون

از آنجایی که در فرمولاسیون و ترکیبات ریمل صورتی اسنس دارای موم زنبور عسل، بوتلین و گلیکول، اسید استئاریک ، صمغ اقاقیای سنگالی و فنوکسی اتانول است. در زمان استفاده از آن متوجه می شوید که این ریمل حالتی کرمی و خیس دارد و به همین علت باید برای استفاده از ان صبر و حوصله داشته باشید تا ریمل روی مژه های شما خشک شود و اطراف چشم پخش نشود.

ترکیبات ریمل مشکی اسنس شامل پارافین، گلیسریل استئارت، موم زنبور عسل، صمغ اقاقیای سنگالی و تروپولون است. در زمان استفاده از این ریمل از آنجایی که زود خشک می شود مشکلات ریمل صورتی را ندارید و رنگ آن طبیعی است و رنگ مصنوعی مشکی را به مژه ها نمی دهد.

بد نیست توجه داشته باشید که ترکیبات رمیل های اسنس گیاهی است.

عملکرد ریمل سیاه و صورتی اسنس

ریمل اسنس صورتی از لحاظ عملکرد به خوبی می تواند مژه ها را بلند و حجیم کند. با توجه به براشی که حتی موهای کوتاه را از قلم نمی اندازه و فرولاسیون قوی که در این ریمل به کار رفته می تواند حالت مژه های مصنوعی را به وجود بیاورد. برای رسیدن به چنین حالتی باید چند بار مژه ها را با ریمل صورتی بپوشانید. درست است که بعد از این کار مژه ها تا حدی سنگین می شود ولی نتیجه مژه های بلند و پرپشت است.

ریمل اسنس مشکی به مژه ها حجم و تاب می دهد. درست است که مانند ریمل صورتی حالت مژه های مصنوعی را به وجود نمی آورد ولی نتیجه ظاهری طبیعی و جذاب خواهد بود.

ریزش و سیاهی

در مورد ریمل اسنس صورتی باید گفت که ریزش و سیاهی بسیار کم اتفاق می افتد. و فقط زمانی که برای ساعات طولانی و حجم زیاد از آن استفاده کنید شاهد ریزش و سیاهی خواهید بود. بهتر است هر چند وقت یک بار آن را چک کنید. اسنس مشکی نسبت به صورتی ریزش کمتری دارد و می توانید با خیالت راحت و بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

ماندگاری و پاک کردن

هر دو ریمل صورتی و مشکی اسنس از لحاظ ماندگاری مانند هم هستند و تفاوت آنچنانی در میان این دو دیده نمی شود. هیچ کدام از این دو ریمل ضد آب نیستند به همین دلیل در روز های بارانی و حتی روز های آفتای که خیلی عرق می کنید بسیار مناسب نیستند. پاک کردن این دو ریمل هم مانند هم است و شما می توانید به راحتی و بی دردسر آن را از روی مژه خود پاک کنید.

جمع بدنی نهایی

با توجه به نکاتی که در مورد این دو محصول تا اینجا گفته شد به نظر می رسد که ریمل مشکی برای مصرف روزانه مناسب تر است در حالی که می توانید از ریمل صورتی اسنس با توجه به حالت مژه های مصنوعی که ایجاد می کند در مهمانی ها و مجالس رسمی انتخاب مناسب تری است. هر دو محصول ضد حساسیت می باشند و باعث قرمزی و تحریک چشم نمی شوند. در جدول زیر می توانید مقایسه این دو محصول را به صورت اختصاری مشاهده نمایید.

نگاهی به سایر ریمل های مجموعه آی لاو اکستریم

به جز این دو ریمل این مجموعه سه محصول سبز، آبی و قهوه ای هم تولید می کند که هر کدام یک ویژگی متخص به خود را دارد. در مورد ویژگی های این سه ریمل می توان گفت که :

ریمل اسنس آبی خاصیت ضد آب بودن دارد و براش آن پهن می باشد که می تواند به راحتی مژه ها را پرپشت کند و از آنجایی که فرمولاسیون آن سبک است می توانید برای ساعات طولانی از آن استفاده کنید.

ریمل سبز اسنس برای حجم دهی و فر کردن و تاب دادن به مژ ها بهتر است. به کمک براش این محصول می توانید مژه ای خوش حالت و پرپشت داشته باشید.

رمیل اسنس قهوه ای برای کسانی که از رنگ سیاه مژه خود خسته شده اند مناسب است. با استفاده از این ریمل می توانید ظاهر جدید به چشمتان بدهید.

شما می توانید تمام محصولات اصل را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *