آرایشی و زیبایی

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی چگونه است ؟

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی چگونه است ؟

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی با چند راهکار ساده قابل انجام است ؟ این روز ها ریمل اسنس یکی از پرفروش ترین ریمل های موجود در بازار ایران تبدیل شده است. اما تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی مشکلی است که در زمان خرید خیلی ها را سردر گم می کند. در این مقاله نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی به طور کامل توضیح داده شده است.

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی چگونه است ؟

ریمل از جمله لوازم آرایشی است که در کیف لوازم آرایشی هر خانمی پیدا می شود. برند های زیادی در بازار وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها ریمل اسنس است. ریمل اسنس دارای قیمت مناسبی است و با توجه به کیفیتش طرفداران زیادی پیدا کرده است. همین امر سبب شده تا سر کله محصولات فیک این برند سر از بازار در بیاورند. همین امر سبب شده تا چگونگی تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی برای خریداران آن مهم شود. از جمله مهمترین نکات برای تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی شامل موارد زیر است :

قیمت پایین ریمل اسنس

هر ارزانی بی حکمت نیست. یکی از موارد تشخیص ریمل اصل از فیک قیمت آن است. در حال حاضر ریمل های برند های معتبر حداقل قیمت 200 هزار تومان دارند و ریمل های که قیمت های بسیار پایین تر دارند، فیک هستند. از آنجایی که ریمل به طور مستقیم با چشم در تماس است. پس حتما تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی را بشناسید و از خرید ریمل تقلبی خودداری کنید.

جعبه تقلبی

جعبه تقلبی ریمل اسنس

یکی از موارد قرق ریمل اسنس اصلی و تقلبی داشتن جعبه است. بسیاری از ریمل ها و لوازم آرایشی اصل در بازار با جعبه به فروش می رسند به طور مثال ریمل دوسه پانک اصل جعبه دارد. ولی این نکته در مورد ریمل اسنس صدق نمی کند. ریمل اسنس اصل جعبه ندارد و بدون جعبه به فروش می رسد پس اگر دیدید که ریمل اسنس دارای جعبه است شک نکنید که تقلبی می باشد.

وجود حفره

وجود حفره در ریمل اسنس اصلی

بدنه ریمل اسنس اصل و تقلبی با هم تفاوت دارد. یک مورد از این تفاوت وجود حفره در زیر ریمل بدنه ریمل اسنس اصل است در حالی که در نمونه تقلبی حرفه ای زیر محصول نیست.

لوگوی متفاوت

لوگوی متفاوت

ریمل اسنس اصل و تقلبی باهم در لوگو متفاوت هستند. در نمونه اصلی لوگو موجود بر اسنس با یک خط دیده می شود و لی در نمونه فیک فوت نوشتار نازکتر است و یک دایره به دور لوگو e شکل است. که این تفاوت را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

شکل و کیفیت فرچه

کیفیت فرچه ریمل اهمیت زیادی دارد و در واقع به کمک همین فرچه است که می توانید ظاهری زیبا به مژه های خود دهید. فرچه نسخه اصلی ژله ای است ولی فرچه نسخه اصلی مویی می باشد.

سرپیچ کمتر در ریمل اسنس اصلی

سرپیچ کمتر در ریمل اسنس اصلی

وقتی در ریمل را باز کنید متوجه تفاوت در تعداد دنده های سرپیچ در ریمل اسنس اصل و فیک می شوید. ریمل اسنس مطابق با تصویر تعداد دندانه های کمتری نسبت به مدل های تقلبی دارد.

شماره بارکد

یکی از ساده ترین کارها برای تشخیص محصولات فیک از اصلی جستوجی بارکد است.  اگر فکر می کند برای تشخیص ریمل اسنس اصل و فیک جستجو شماره بارکد به شما کمک می کند تا محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید؛ کاملا اشتباه می کنید. توجه داشته باشید که در نسخه های تقلبی اصلی نیز بارکد محصول با نسخه اصلی آن هیچ تفاوتی ندارد.

تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی

ریمل صورتی اسنس بیشتر برای رفتن به مهمانی ها مناسب است چرا که دیرتر از ریمل مشکی خشک می شود و مژه هایی همانند مژه های مصنوعی نتیجه نهایی آن می باشد. ولی ریمل مشکی نتیجه طبیعی تری دارد، سریعتر خشک می شود. به همین دلیل برای مصرف روزمره مناسب تر از ریمل صورتی است. برای کسب اطلاعات کامل در مورد تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی کلیک کنید.

ریمل اسنس اصل را از کجا بخریم ؟

شما می توانید ریمل اسنس صورتی و مشکی اصل و تمام محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نماید. استفاده از محصولات اصل علاوه بر زیبایی که برای شما به ارمغان می آورد در عین حال تاثیرات منفی برای شما به همراه نخواهد داشت. پس همواره سعی کنید که از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل استفاده نمایید. فروشگاه آرامیس جامع ترین سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *