آرایشی و زیبایی

نحوه تشخیص ریمل دو سه اصل

نحوه تشخیص ریمل دو سه اصل

آیا به دنبال تشخیص ریمل دو سه اصل از فیک هستید ؟ برند دو سه یکی از مشهور ترین و بزرگترین تولید کنندگان محصولات آرایشی در آمریکا است. این برند از تاسیس خود در نیویورک تا کنون با ارئه محصولات متنوع با کیفیت و به دور از مواد شیمیایی تواسته جزو لوکسترین برند های لوازم آرایشی در دینا شود. ریمل پانک دو سه یکی از بهترین ریمل های موجود در حال حاضر بازار ایران می باشد. ایان ریمل علاوه بر حجم دهی فوق العاده که دارند مانع چسبندگی مژه به یکدیگر می شود. همچنین با توجه فرمولاسیون خود برای کسانی که حساسیت دارند بسیار مناسب است.

اما امروز نمونه های تقلبی آن در بازار زیاد شده است و به همین دلیل در این مقاله نحوه تشخیص ریمل پانک دو سه اصل از تقلبی آن به طور کامل توضیح داده شده است.

نحوه تشخیص ریمل دو سه اصل

تشخیص ریمل دو سه اصل با چند راه کار قابل تشخیص است که در ادامه آورده شده است.

1- جعبه ریمل دو سه اصل

اولین راه برای تشخیص ریمل اصل دو سه اصل توجه به جعبه ریمل می باشد. اگر به جعبه ریمل تقلبی نگاه کنید متوجه می شوید که واژه اورجینال نوشته شده است. اما بر روی جعبه اصلی خبری از واژه orginal نیست .

نمونه های تقلبی ریمل دو سه

تصویر نمونه های تقلبی ریمل دو سحه

تصویر نمونه اصل ریمل دو سه

تصویر نمونه اصل ریمل دو سه

2- توجه رنگ درب ریمل دو سه

راه دیگر برای تشخیص ریمل دو سه اصل توجه به رنگ درب محصول است. محصول اصیلی دارای رنگ زرشکی با کیفیت است و سطح پلاستیک آن در زمان تابش نور شاین است. یک حرف d ظریف که نشان دهنده نماد دو سه است، روی آن دیده می شود. اما در محصول تقلبی زرشکی مات است و سطح آن یک پلاستیک بی کیفیت صاف و در زمان تابش نور حالت شاینی پیدا نمی کند.

3- توجه به اندازه، رنگ و نوشته ریمل دو سه

زمانی که به روی سطح ریمل اصلی دو سه را نگاه می کنید یک حرف d با ظریف می بینید و در سطح ریمل تقلبی یک حرف d کشیده که رنگ مشکی آن یک دست نیست دیده می شود.

زمانی که به پشت ریمل نگاه کنید در ریمل اصلی توضیحاتی در مورد ریمل ،میزان حجم، نماد Refer to Insert بر روی جعبه و نماد PAO قابل مشاهده است. ولی در نمونه تقلبی فقط واژه made in usa را مشاهده می کنید.

در زمان باز کردن در یک انحنای درشت برای باز بسته شدن در مشاهده می شود ولی در نمونه تقلبی دو یا سه خط ریز برای باز شدن در وجود دارد.

زمانی که به انتهای محصول توجه کنید در ریمل اصلی دو سه یک برچسب سیاه رنگ را می بینید که وقتی آن را بکنید در زیر آن یک سورخ منحی شکل وجود دارد ولی در نمونه های تقلبی برچسب قرمز رنگ وجود دارد که بر روی ان تنها واژه دوسه وجود است.

4 – توجه به فرچه ریمل دو سه

خب آخرین راه برای تشخیص ریمل دو سه توجه به فرچه محصول است مو های فرچه اصلی کمی بلند تر و پراکنده تر نسبت به ریمل فیک می باشد.

از کجا می توانیم ریمل پانک دو سه اصل تهیه کنیم ؟

یکی از آسان ترین راه های و مطمعن ترین راه برای خرید ریمل دو سه اصل خرید آن از سایت لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس است. شما می توانید تمامی محصولات اصل آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

ریمل حجم دهنده پانک دوسه

برای خرید ریمل پانک دو سه اورجینال کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *